کتاب پینگ

1500 تومان


تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 18:50 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

Ad Muncher یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند در زمینه حذف پنجره های پاپ آپ و بنرهای تبلیغاتی می باشد که سایت لرد دانلود برای شما آماده کرده است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی پنجره های تبلیغاتی و مزاحم و بنرهای موجود در سایت ها و مسنجرها را حذف و مسدود سازی کنید و با اینکار سرعت بارگذاری صفحات وب را افزایش داده و در مصرف پهنای باند صرفه جویی کنید. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا مانع از باز شدن تبلیغات در مرورگرها همچون فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، اپرا، سافاری، کروم، نت اسکیپ و … شوید. همچنین حذف تبلیغات موجود در نرم افزارهای گفتگو مانند ICQ, Morpheus, Kazaa, Grokster, Opera, PalTalk, iMesh,   Bearshare, LimeWire ,Yahoo music jukebox ,TVAnts ,Pando  و …قسمتی از قابلیت این نرم افزار قدرتمند می باشد. البته یکی از بهترین مزیت های این نرم افزار می تواند کم کردن میزان استفاده از پهنای باند اینترنت باشد و لازم نیست مدت زمان زیادی را صرف بارگذاری صفحات کنید و با لود شدن بنرها و پنجره های تبلیغاتی پهنای باند شما بیهوده مصرف شود. این نرم افزار از باز شدن خودکار پنجره های مزاحم در تمامی مرورگرها جلوگیری کنید که تمامی این کارها برای افزایش سرعت گشت و گذار و بالا بردن امنیت سیستم شما خواهد بود.

5


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 6:55 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

دانلود نرم افزار دانشجویی!

هر دانشجو و دانش آموزی موقع گرفتن کارنامش با دیدن نمرات درخشانش!اولین فکری که میکنه اینه که اساتید حتما حقشو خوردن و نمرشو بش ندادن! ولی بعد چند ساعت و گذر از لحظات بحرانی اولیه به این فکر میافته که حتما سیستم دانشگاه تو محاسبه معدلش اشتباه کردن و یکراست میرن سراغ ماشین حسابو با وسواس نمراتشون رو وارد میکنن تا معدل درستشونو حساب کنن و ثابت کنن که حقشون خورده شده(که البته تو 99.9999999%  میفهمن که اشتباه کردن! ).....

5


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, | 21:12 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583

.: نسخه های Professional و Corporate :.

ABBYY FineReader یک ابزار حرفه ای در زمینه ی تشخیص نوری متن است.اساس کار این نرم افزاربر پایه ی او سی آر است.OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. تصویر سند غالبا توسط روبشگر و یا دوربین دیجیتال تولید می‌شود و شامل تعدادی پیکسل با رنگهای مختلف و سطوح روشنایی گوناگون است. از دید انسان، یک سند ممکن است ارزش اطلاعاتی زیادی داشته باشد، لیکن از دید رایانه تصویر یک سند با تصویر یک منظره تفاوتی ندارد، چرا که هر دوی آنها مجموعه‌ای از پیکسل‌ها هستند. برای اینکه بتوان از اطلاعات نوشتاری تصویر سند استفاده کرد، باید به نحوی نوشته‌های موجود در سند را بازشناسی کرد. چنین کاری توسط نرم‌افزارهای نویسه‌خوان نوری انجام می‌شود.با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود زیرا دیگری نیازی تیست که شما ساعات طولانی را در پشت کامپیوتر صرف تایپ متن یک کتاب یا هر متن کاغذی دیگری کنید چرا که این برنامه این مشکل شما را حل می کند و خود در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار علاوه بر وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا همانطور که می دانید متن این کتاب را نمی توان به هیچ عنوان در فایل سند دیگری کپی کرد که این نرم افزار قادر به انجام چنین کاری می باشد.

 

ویژگی های این نرم افزار :

نسخه حرفه ای. فردی و قابل  استفاده در منازل و ادارات

نسخه شرکتی. کاربران شرکت ها در سازمان هایی که دارای  مجوز هستند

پشتیبانی از زبان های بین المللی و روسی

در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند

وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF

و…

دانلود نسخه ی Corporate :

http://www.dl.ir-dl.com/pic/dl2.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/341dssdf.jpg

http://www.dl.ir-dl.com/pic/password.jpg

دانلود نسخه ی Professional :

http://www.dl.ir-dl.com/pic/dl2.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/324dsfsdd.jpg

http://www.dl.ir-dl.com/pic/password.jpg

5


تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 16:49 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد
با استفاده از این نرم افزار می توانید قسمتی از عکس را همانند ویدئو متحرک بسازید در حالیکه سایر اجزای تصویر ثابت هستند.
Motiongraph نام یک نرم افزار عکاسی است که به شما امکان گرفتن عکس های متحرک و شگفت انگیزی را می دهد.
به کمک این اپلیکیشن می توانید قسمتی از عکس را همانند یک ویدئو متحرک سازید در حالیکه سایر اجزای تصویر به صورت ثابت قرار دارند.

 

5


تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 16:46 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد
این نرم افزار تصاویری که تار و دچار لرزش هستند را به حالت اصلی و باکیفیت بر می گرداند.
 بدون تردید برای شما هم پیش آمده که هنگام ثبت یک لحظه حساس با دوربین خود به دلیل لرزش دست یا حرکت سوژه مورد نظر، عکس تار شده و کیفیت دلخواهتان را نداشته است.
نرم افزار Smart Deblur این مشکل را برای شما حل می کند، کافیست تا عکس تار شده خود را به این برنامه بدهید و یک تصویر شفاف و با کیفیت را از آن دریافت کنید.
گفتنی است که این نرم افزار قدرتمند و بی نظیر رایگان بوده و در سیستم عامل ویندوز قابل استفاده است.


5


تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:51 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

UnHackMe.5.99.413

UnHackMe 5.99 Build 413 نرم افزاری برای برسی و جلوگیری از هک شدن سیستم می باشد. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار و نیز داشتن یک انتی ویروس مناسب می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:49 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

MediaRescue.Pro.6.9.Build.947

MediaRescue Professional نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از روی تمامی دستگاه های چند رسانه ای شامل دوربین های دیجیتال ، ضبط کننده های صدا ، پلیرهای mp3 و wma و گوشی های موبایل ، می باشد. این نرم افزار از هارد درایو ، کارت های CompactFlash انواع ۱ و ۲ ، میکرو درایوهای IBM ، کارت های SmartMedia ، کارت های چند رسانه های MMC ، کارت های دیجیتالی ایمن SD و دیگر انواع ابزار ذخیره سازی اطلاعات پشتیبانی کاملی می کند. علاوه بر این امکانات ، پشتیبانی از فرمت های متعدد مانند JPEG, AVI, MOV, MP3, WMA, WAV و غیره از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.

در بعضی مواقع به علت صدمه های فیزیکی و حتی به علت زدن کلیدهای اشتباه در حین فیلم برداری ، فایل های شما از بین می روند. اما با استفاده از Essential Data Tools MediaRescue تمامی اطلاعات با ارزش شما در کمترین زمان ممکن بازگردانی می شوند. این فایل های رسانه ای ممکن است پاک شده و یا فرمت شده باشند و یا به هر طریق دیگر روی حافظه شما موجود نباشند. مسلما شما نمی خواهید فایل های مهمی مانند عکس و یا فیلم های خود را از دست بدهید. Essential Data Tools MediaRescue چاره کار شماست تا با سرعت و قدرت بالا ، فایل های رسانه ای شما را باز گرداند.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:46 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

M File Anti-Copy v5.5

شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید از سرقت اطلاعات محرمانه خود جلوگیری کنید. برای مثال شما مدیر یک شرکت برنامه نویسی هستید در این شرکت چند کارمند مشغول به کار برروی یک پروژه نرم افزاری هستند. شما برای اینکه بتوانید از سرقت اطلاعات پروژه توسط کارمندان جلوگیری کنید این برنامه بهترین گزینه است زیرا با استفاده از آن قادر خواهید بود تا مانع کپی شدن فایل ها و پوشه شوید در نتیجه کارمندان فقط میتوانید برروی فایل ها کار کنند و نمیتوانند آنها در جای دیگری (مثلآ فلش یا آپلود در اینترنت) کپی کنند. همچنین این مثال در مورد کاربران سیستم های خانگی نیز صدق میکند و آنها نیز می توانند با کمک این نرم افزار مانع کپی فایل های شخصی خود توسط افراد سودجو شوند.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:39 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

OmniFormat.11.6

OmniFormat 11.6 برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از ۷۵ فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 15:58 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

Devolutions.Password.Vault.Manager.Enterprise.4.0.6.0.Final

Devolutions Password Vault Manager Enterprise 4.0.6.0 Final نرم افزاری برای مدیریت تمامی رمزهای عبور و اطلاعات حساس و مهم شما می باشد. توسط این برنامه می توانید شماره کارت اعتباری، حساب های بانکی، شماره سریال یا کدهای هشدار خود را در یک پایگاه داده ای سازمان یافته و امن نگهداری کنید و با اعضای گروه خود آنچه نیاز به دانستن است را به اشتراک بگذارید.

5


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, | 6:44 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

دوستانی که در کلاس آزمایشگاه کامپیوتر افتخار همکلاسی بودن باهاشونو داشتم ؛این نرم افزار نسخه ی 2010 همون نرم افزار کد نویسیhtmlی هست که سر کلاس باهاش فرم نوشتم واستون .دوست عزیزمون جناب آقای مجید زوار زحمت ارسال لینکش رو برامون تو نظرات گذاشتند که جا داره از این دوست عزیزمون کمال تشکرو داشته باشیم.چون اولین کسی بودند که به وبلاگ خودشون اظهار لطف ومسولیت کردند.

این نرم افزار کهshare point designer نام داره کار کد نویسی رو با نوار ابزارهای گرافیکی برای کاربر آسونتر میکنه بطوری که دیگه کاربر نیازی به حفظ کردن مطالب وتگ ها نداره واین کار به نظر من کار بیهوده ای میاد چون کسی که میخواد سایت طراحی کنه بطور قطع نمیاد یکی یکی با text document تگ بنویسه وبیشتر طراحی وزیبایی سایت اهمیت داره وهمونطور که خودتون میدونید تو رشته ی ما وکلا کامپیوتر نتیجه ی کار وکیفیت اون برای  مخاطبین وکاربرامون مهمه تا مراحلی که ما برای ساختش انجام دادیم.امیدوارم به کارتون بیاد.در ضمن یک سری فایل آموزشی قراره تهیه بشه که بعد از امتحانات در اختیار دوستان قرار خواهیم داد.

 

دانلودshare point designer2007

 

دانلودshare point designer2010

 

5


تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, | 10:59 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

 

PDFMate PDF Converter Free نرم افزاری عالی و در این حال رایگان برای تبدیل فایل pdf به دیگر فایل های سندی مانند فایل های متنی ، عکس و EPUB و حتی تبدیل pdf به pdf با تغییراتی درون فایل اصلی می باشد. این نرم افزار رایگان ضمن قابلیت تبدیل فرمت ، در هنگام خروجی گرفتن تنظیمات ویژه ای را قائل شده است. برای مثال میتوانید سایز و اندازه فایل پی دی اف را از نظر حجمی و از نظر ابعاد مشخص کنید. همچنین میتوانید فایل pdf را به فرمت EPUB که فرمتی محبوب برای مطالعه فایل های پی دی اف درون گوشی های موبایل و تبلت می باشد ، تبدیل کنید. قابلیت تبدیل فایل پی دی اف به متن نیز میسر است که البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید.در هنگام تبدیل فرمت کیفیت عکس ها و دیگر اشیاء به کار رفته درون فایل اصلی حفظ خواهند شد. قابلیت قرار دادن پسورد بررروی فایل pdf نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود.
دانلود از لینک مستقیم
حجم: 25.3 MB

5


تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, | 10:43 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

شاید شماهم بخواید سندیو که با ورد درست کردید به صورت کتاب الکترونیکی داشته باشید ویا اونو برای استفاده در اختیار دوستانتون برای دانلود بزارید.اگه گذاشتین لینکشو واسه ما هم بفرستین خوشحال میشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, | 23:34 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

یادش بخیر سال سوم و درس مبانی کامپیوتر،خیلیامون باهاش خاطره داریمیادمه تو امتحاناتمون بجای اینکه حسابان بخونم شبا تا صبح واسه بچه ها برنامه مینوشتم چه برنامه هایی الان که فکرشو میکنم خندم میگیره!یادش بخیر.راستی یه نرم افزار ساده ی رمز نگار ساختم باهاش خواستین بزاریم به هم ایمیل فوق سرّی بدیم!!!!

دانلود Visual Basic 6.0 Enterprise Edition

 

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, | 23:20 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

همونطور که تو سوالات کتاب آزمایشگاه کامپیوتر دیدیمvb.netیکی از زبان های سمت سرور است.که اگه اشتباه نکنم تو امتحانم اومد.اگه دوستداشتید با هاش کار کنید وبا محیطش آشنا شین دانلود کنین.

 

 

 

اگر شما هم از آن دسته از برنامه نویسانی باشید که از قطعه کدهای دیگر برای تکمیل برنامه خود استفاده می کنید حتما به نرم افزار VB.Net to C Sharp Converter نیاز پیدا خواهید کرد .

دانلود VB.Net to C Sharp Converter 2.30

با استفاده از این نرم افزار می توانید کد های با زبان VB.Net را به #C تبدیل کنید . سازنده این نرم افزار ادعا کرده است که میتواند ۹۹ کدها را به سلامت به #C تبدیل کند .

 

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, | 21:21 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1398برچسب:, | 14:27 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

به نام آفریننده ی علم،دوستی ومحبّت

 

دوستان عزیزم! آبجیا وداداشیای گلم!همکلاسیای خوبم!سلام!                                                     با اینکه میدونم همتون خیلی بیشتر از منِ تازه وارد از وب،کامپیوتر ونویسندگی میدونید وخیلیاتون واسه خودتون استادید،به خاطر همین این داداش کوچیکتون وبلاگیو درست کرده با ایده ی  گرما بخشیدن به همکاری بین  دوستان وایجاد محیطی سرشار از همدلی،همیاری و دوستی بین هم کلاسیا و هم رشته ای ها ی عزیز.

این برگه؛دعوتنامه ایه واسه اینکه بیاییم همگی باهدف:

 انتقال دانسته هایی که از:کامپیوتر،وب، آی تی ،پیام نور،امتحانات،تمرینات و...میدونیم

 باقرار دادن عکس ها ولینک های دانلود انواع نرم افزار ها و آموزش اونا ،جزوه های درسی،گزارش دروسی که اساتید در هر جلسه ارائه میدن و اطلاع رسانی در مورد امتحانات میان ترم برای دوستانی که نتونستند سر اون جلسه حاضر بشن،

حل تمرینات اساتید با همکاری هم و برگزاری جلسات رفع اشکال دوستانه

اطلاع رسانی راجع به مسائل ومراتب دانشگاه  (انتخاب واحد ، حذف و اضافه ،غیبت در امتحانات میان ترم،برنامه ریزی درسی وکلاسی)

وهر چی به دانشگاه وخودمون مربوطه این وبلاگو با ا اداره و همکاری خودمون وبدون وابستگی به هیچ گروهی به هم دیگه کمک کنیم،به سوالات هم جواب بدیم وبه دانسته های همدیگه اضافه کنیم پیگیر کار هم باشیم وخلاصه:هوای همو داشته باشیم

وازهمین امروز شروع کنیم به ساختن این محیط مجازی .پس همکلاسیای خوبم!آبجیا و داداشیای گلم

منتظرتونم در وبلاگ خودتون:

http://hamkelas-pnum.loxblog.com/

اگه پایه اید بیاین تو وبلاگتون وتو قسمت ورود اعضا ،ثبت نام رو کلیک کنید وثبت نام کنید وبرای اینکه مطالبتونو ارسال کنید میتونید ،نام کاربری دلخواه ورمز عبورتونو تو قسمت نظرات پست اصلی وبلاگ (دعوتنامه) بنویسید و با کاربری ورمز خودتون وارد وبلاگ بشین و از همکاری با هم لذت ببرید .فرم زیررو پر کنید و پیگیر ایمیلاتون باشید.          باتشکر:خسروجردی

------------------------------------------------------------------------------------------------

نام ونام خانوادگی:                                     آدرس ایمیل شخصی:                            

  اگر تمایل به همکاری بیشتر دارید،درچه زمینه ای

 اخبار فناوری اطلاعات    ارسال تصویر جزوات    اطلاع رسانی پیام نوری     ارسال مطلب آموزشی و لینک دانلود

 

5


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ